NPO Help
naar NPO

Onderwerp: De opgevraagde aflevering is niet beschikbaar (jwplayer).

Gestart door Robert op woensdag 4 september 2013, 20:56


Ik krijg al een aantal dagen deze boodschap. Met 1 uitzondering (fragment Ilja de Gort: Kurken of schroefdoppen) stopt de "vertoning"na de reclame en de front/1e frame van het opgraagde fragment of programma. Ik heb het geprobeerd met Firefox, Chrome en IE 10 op 2 verschillende pc's (windows 7).


Enig idee?

  1. 1 Gereageerd door De redactie op vrijdag 6 september 2013, 14:07 Medewerker

    Beste Robert,


    Het is lastig te achterhalen waar dat door komt. Het kan zijn dat een van de instellingen op uw computer de stream tegenhoudt. Lees hier meer over: http://help.npo.nl/faqs/systeemvoorkeuren


    met vriendelijke groet,

    Esther

  2. 2 Gereageerd door Robert op vrijdag 6 september 2013, 20:01

    krijg retour bericht niet opgaslagen

  3. 3 Gereageerd door Robert op vrijdag 6 september 2013, 22:40

    Systeemcheck uitgevoerd: alles OK.


    Uitzending gemist blijft reageren met dezelfde boodschap.


    Daarbij komt dat op 2 verschillende pc;s zich tegelijkertijd dezelfde problemen voor begonnen te doen. Ik heb geen verdere idee├źn meer, iemand wel?

  4. 4 Gereageerd door Robert op vrijdag 6 september 2013, 23:11

    OPLOSSIN:


    Bij instellingen vink aan voor video kwaliteit in het buitenland (DUS KENNELIJK OOK IN NL).


    Probleem opgelost.


    Gaarne nog wel een verklaring hiervoor.


    By the way Waartoe dient toggle T is off / T is on switch???

  5. 5 Gereageerd door Theo op zondag 8 september 2013, 10:48

    Ik heb omdat ik in het buitenland zit de instelling voor buitenland aanstaan. Maar krijg dezelfde melding. Ik heb nadat ik dit hier verleiden heb uit en aangezet een vervolgens werkt de uitzending wel.

  6. 6 Gereageerd door Gwendolyn op maandag 9 september 2013, 19:33

    Beste Robert/Theo,


    waat kan ik deze instellingen vinden? ik heb hetzelfde probleem.. browser: chrome.

  7. 7 Gereageerd door Robert op maandag 9 september 2013, 22:02

    Gwendolyn,


    Rechtsboven. click instellingen. Je krijgt dan de pop-up te zien. Daar hokje aanclicken, vinkje verschijnt, dan opslaan en sluiten. Dat werkte voor mij.


    Groet,


    Robert

  8. 8 Gereageerd door Thomas op zondag 22 september 2013, 15:36

    Het probleem deed bij mij ook voor, echter bij het uitschakelen van adblock starten de programmas wel gewoon, wellicht dat dit voor meerdere mensen hier ook het probleem is

  9. 9 Gereageerd door Theo op zondag 22 september 2013, 18:58

    zelf gebruik ik geen adblock, dus daar kan bij mij het probleem niet aan liggen. Ik zit nu gewoon steeds de instelling van het buitenland aan en uit te zetten als ik deze foutmelding krijg (wat soms gebeurt als het uitstaat en ook als het aanstaat gevinkt).

  10. 10 Gereageerd door marco op maandag 30 september 2013, 22:18

    Ik kreeg ook deze meldingen maar dan wel ineens op mijn ipad. En dit sinds gisteren. Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?

  11. 11 Gereageerd door Martijn op zondag 6 oktober 2013, 21:29

    Ik heb hetzelfde probleem sinds enkele dagen op ipad, op 2 verschillende ipads zelfs, maar alleen indien ik de uitzending met airplay via apple tv op mijn tv wil kijken. Rechtstreeks op ipad kijken lukt wel. Ben nu apple tv aan het updaten, wellicht biedt dat soelaas.

Reageren op deze conversatie is momenteel niet mogelijk. Je kunt een nieuwe starten.