Storing tv-zenders

  • 23 feb
  • Redactie

Redactie 23 februari 2016 11:52

Onze tv-zenders worden door de verschillende televisieproviders/kabelaars aangeboden. Mocht je een technisch probleem ervaren met de uitzendingen op tv, dan kun je als eerste het beste contact opnemen met je eigen provider. De meeste problemen zijn namelijk niet landelijk en je provider kan je helpen om het probleem zelf op te lossen.

Indien er wel een storing is aan onze kant, dan informeren we je hier over door een melding in beeld te plaatsen of door een balk (ticker tape) onder de uitzending te laten lopen. Daarnaast melden we de storing op help.npo.nl.

Beantwoordt bovenstaande niet je vraag?

Stel je eigen vraag

Stel je vraag

Vul je naam in
Bijv. KPN of Ziggo
Je hebt nog 90 tekens
Klik hier of sleep een bestand om bijlagen toe te voegen
We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk. Om je vraag zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden, sturen we versiegegevens van de gebruikte browser en het besturingssysteem mee.