Aan- en uitzetten van ondertiteling

  • 29 jan
  • Redactie

Redactie 09 februari 2016 14:05

Afhankelijk van je manier van kijken, is het aan- en uitzetten van de ondertiteling op een andere manier geregeld. Wanneer je analoog tv kijkt, zonder gebruik van een speciale ontvanger van je tv-provider, dan kun je de ondertiteling aan- en uitzetten via teletekstpagina 888. Mocht je wel een ontvanger hebben van je tv-provider, dan heb je de mogelijkheid om de ondertiteling aan en uit te zetten via het menu van de ontvanger.

Online is het ook mogelijk om gebruik te maken van de ondertiteling. Op npo.nl kun je klikken op het gesprekswolkje in de balk onder de player. In de NPO-app staat het gesprekswolkje bovenin de player weergegeven.

Beantwoordt bovenstaande niet je vraag?

Stel je eigen vraag

Stel je vraag

Vul je naam in
Bijv. KPN of Ziggo
Je hebt nog 90 tekens
Klik hier of sleep een bestand om bijlagen toe te voegen
We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk. Om je vraag zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden, sturen we versiegegevens van de gebruikte browser en het besturingssysteem mee.