Problemen met het laden van uitzendingen in Internet Explorer

  • 03 feb
  • Redactie

Redactie 09 februari 2016 14:06

Wanneer je gebruik maakt van de browser Internet Explorer en een uitzending (na de reclame) niet wil starten of wanneer het 'laden'- icoon in beeld blijft staan, dan betekent dit in de meeste gevallen dat de plug-in van Silverlight niet automatisch mag uitvoeren. Je krijgt in dat geval veelal een balk bovenin beeld, waarin Internet Explorer vraagt of je de plug-in toestemming wilt geven. Als je deze niet krijgt, kun je via de instellingen van Internet Explorer de plug-in instellingen controleren en wijzigen.

Het kan ook zijn dat er een verouderde versie van Silverlight geïnstalleerd staat. Je kunt dan het beste de laatste updates installeren en voor de zekerheid de cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderen uit de browser.

Je kunt er voor kiezen om een andere browser dan Internet Explorer te gebruiken. In andere browsers speelt onze player af in HTML5 en heb je Silverlight niet nodig. Dit zal het probleem voor je oplossen.

Beantwoordt bovenstaande niet je vraag?

Stel je eigen vraag

Stel je vraag

Vul je naam in
Bijv. KPN of Ziggo
Je hebt nog 90 tekens
Klik hier of sleep een bestand om bijlagen toe te voegen
We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk. Om je vraag zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden, sturen we versiegegevens van de gebruikte browser en het besturingssysteem mee.