Problemen met de NPO-app

  • 04 feb
  • Redactie

Redactie 09 februari 2016 17:11

Als de NPO-app plotseling of na een update niet meer goed werkt, kun je allereerst controleren of je beschikt over de laatst mogelijke software-update van je toestel. Mocht je deze al geïnstalleerd hebben, dan adviseren we je om de app opnieuw te installeren:

1. Verwijder de app van het toestel
2. Schakel je toestel uit
3. Zet het toestel na enkele minuten weer aan
4. Installeer de app opnieuw

Let op: wanneer je gebruik maakt van Jailbreak of Cyanogenmod kunnen we de werking van de NPO-app niet garanderen.

Beantwoordt bovenstaande niet je vraag?

Stel je eigen vraag

Stel je vraag

Vul je naam in
Bijv. KPN of Ziggo
Je hebt nog 90 tekens
Klik hier of sleep een bestand om bijlagen toe te voegen
We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk. Om je vraag zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden, sturen we versiegegevens van de gebruikte browser en het besturingssysteem mee.